موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

چگونه عاشقانه , عاشقانه هارا زندگی کنیم ؟! هزاران رازکه موجب آرامش در زندگی عاشقانه است .
موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

چگونه عاشقانه , عاشقانه هارا زندگی کنیم ؟! هزاران رازکه موجب آرامش در زندگی عاشقانه است .

کنارتو چه آرومم , چه آرومی کنارمن

کنار تو چه آرومم، چه آرومی کنار من 

تو چشمای تو آرومه چشای بی‌قرار من 


تو می‌فهمی که خوشحالم، تو می‌فهمی دلم تنگه 

تو می‌دونی که خواب من، کدوم شب‌هاست که بی‌رنگه 



 

تو مثل آسمون ساده، مث پرواز آزادی 

مث دلبستگی امنی، مث لبخند آبادی 


کنار تو چه آرومم، چه آرومی کنار من 

تو چشمای تو آرومه چشای بی‌قرار من 


یه پروانه‌م که توی باد می‌خوام تو دست تو جا شم 

می‌خوام وقتی که دلگیرم، تو آغوش خودت باشم 


می‌خوام وقتی دلت تنگه غمت رو شونه‌هام باشه 

اگه اشکی تو چشماته، مسیرش گونه‌هام باشه 


کسی جز تو نمی‌تونه من‌و عاشق کنه هم‌درد 

کسی جز من نمی‌تونه تو رو عاشق کنه برگرد 


کنار تو چه آرومم، چه آرومی کنار من 

تو چشمای تو آرومه چشای بی‌قرار من 


دکتر افشین یداللهی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد